ameriaki vonatkozású bejegyzések

Thursday, December 29, 2016

komfort zóna

4. felvonás
Évek alatt sem jöttem rá, hogy az én Gejzám, ha elhagyja a komfort  zónáját kibírhatatlan. Azt, hogy lusta, mint a fene, azt régen tudom. Mindenért engem okol, állandóan ellenőriz- beolvas- kritizál. Én vagyok mindennek az oka, okozója. Abban a pillanatban, ha elhagyja a jólismert, bejáratott környezetet, nem állok meg elötte, még akkor sem, ha tudja, hogy a falat vakarom fájdalmamban. Azt hittem, hogy mivel már a Nirvánába került a sok meditálástól, és "Baba Géza" lett a neve, azóta nem lehet kihozni a béketűrésből, és ő a megtestesült nyugalom. Egy faszt! Ha, jól olajozottan, a megszokott mederben folyik minden, akkor minden rózsás, de ha valami nem úgy van, vége a világnak.
Hajnalok- hajnalán elindultunk, a szakemberhez, Bronx- ba, aki kimondottan a váll csont törésekre van specializálva. Nekem, a humerus (felkarcsont) fejéből törött le egy darabka, ami nélkülözhetetlen a teljes mozgáshoz. Ezt, ma tudtam meg. Igy, átirányított egy másik szakemberhez. ott, újabb CT után, kiderült, hogy mégiscsak műteni kell, mert a kar, egy bonyolult szerkezet, és szinte 36o fokos mozgást képes végezni, ha rendben van. Nos, az én karom, műtét nélkül, majd csak a felét lesz képes mozogni, és bizony mint nővér befejezhetem a pályafutásomat. 2 műanyag csavarral rögzítik a helyére, ami felszívódik egy idő után. Szóval, szakadó esőben, én egy nagy sállal kőrbetekerve idétlenkedem, hogy le ne másszon rólam. Hajamat ő fogta össze egy gumival, hogy mégis ne lógjon össze- vissza, úgy ahogy, őrült külsővel. Táskám, az összes papírral a kezemben. Karom felkötve. kezdi mondani, hogy mi a fenét keresek a táskámban, menet közben, reszket az idegtől. Erre én, hogy 1oo éve meditálsz, mitől vagy ideges? (az e-mail címe is myquietmind, annyit tesz, hogy azéncsendes nyugalmam, így egyben) Nekem papolsz, hogy így a nyugalom, meg úgy a nyugalom, aztán addig nem bírsz magaddal, amíg ki nem borítassz egészen. A 2. szakember Bronx- ban, csili- villi kórház megbeszéltük, hogy jan. 4.- én lesz a műtét. De, elötte el kell menni az orvosomhoz, aki vérvizsgál, EKG- t csinál, megvizsgál. Az altatáshoz kell. Mondom szakember 2. -nek, hogy 2 hete voltam teljes kivizsgáláson, és az orvosom, most szabadságon van. EKG meg most volt az Emergencyn. Nem, ahhoz nekik nincs hozzáférésük, friss kell. Az orvosom helyettesítője Queens- ben, olyan távolságok, mintha Érd-ről küldenének Óbudára csúcsforgalomban.  Közben szól a telfonom, hogy 15o dolcsi lesz a CT, és konzultáció. Hoppá, álljunk meg egy percre. Akkor, a műtét mennyibe fog kerülni? Arról volt szó, és azért jöttünk ide, mert állítólag, ezt fedezi a biztosítóm. De, ez már estefelé volt. Jó, megyünk az orvosom helyetteséhez. A nővér, képtelen vért venni. Mondom neki, hogy hiába keresi a karhajlatban, mélyen van, ott nincs, ezt már megbeszéltük! 4x szúrt meg, kézfejen, egyszer sem sikerült vért venni!!! (a múltkor, nagy nehezen sikerült) Ha, én szúrom meg, simán levesszük a vért. De, mivel nem ott dolgozom, nem lehet. Menjek a laborba, meg máshova a tüdőröntgenre. Tüdőröntgenre még sikerült bejutni, de a laborba, már nem jutottunk el, haza kellett jönni. Nem tudom, mi lesz. Az itteni, delaweri laborban a vérvétel, 6oo dolcsi, biztosítás nélkül. Az én biztosításomat, mint már említettem, itt nem fogadják el. Agyrém az egész!

Pirossal karikázva a törés, és még mindíg nincs a helyén a humerus, a felkarcsont. mondtam neki, hogy tudod mit? Elegem van nekem ebből, menj el nyaralni egyedül. Nem hajlandó. Erre Gejza, hogy nem kell nekünk együtt lakni. De, nem ám! Válaszoltam én.  Nem hajlandó, mert nem talpraesett, és semmi csibészség, rátermettség nincs benne. Bennem van, ezért ragaszkodik hozzám. Hazafelé már barátkozott, de nem voltam jó kedvemben. "Baba Géza" = "Guru Géza" !! Lófasz!

 

No comments:

Post a Comment