ameriaki vonatkozású bejegyzések

Friday, April 29, 2016

Régen írtam

Ezen a héten, itthon voltam, ügyes- bajos dolgokat intéztem. A dolgok érdekes fordulatot vettek. 3 kínai van a házban. Egy házaspár a legalsó szinten.  Jöttek gyereket szülni, hogy amerikai legyen a gyerek. Úgy tudom, hogy a gyerek ugyan amerikai lesz, de a szülők nem. Egy fiatalember, a legfelső szinten velünk. Szintén, egyész nap itthon van. Csapkodja a szoba ajtót, dönget fel- le a lépcsőn, ki- be, a terraszra mert dohányzik. Fürdőszobámat, nem használja. Hála az égnek. Bűzlene az egész, mint ahogy ő is bűzlik. Az egész szinten érezni. Nem fürdik. Brrrrrr....... Soha, nem veti be az ágyát, az egész szoba úgy fest, mintha bomba robbant volna. A konyhában rumli van, fiatalember használja csak, (alsó szinten van konyha) de mindent széthagy maga után. Koszos edény, pohár, tányér, morzsa, rágcsa, reggeli narancslé! A nappaliban, terpeszkedve alszik a kanapén. A gazdag kínai szülők tartják el őket. 
Gézának kezd elege lenni. Panaszkodik. Mondtam, hogy nekem ne! Hahahaha......
Ezen a héten, itthon voltam. A fiatalember, elköltözik nemsokára, a szülő pár, 1 hónap múlva.
Őszintén? Leszarom!
Ha, másra nem jó ez az egész, akkor arra jó, hogy elkezdett értékelni engem. Senkit többet nem enged a legfelső szitre. Hurrá!



1 comment:

  1. Gondoltam, hogy ez lesz a vége. Nehezebben fogja tolerálni, mint te.

    ReplyDelete