ameriaki vonatkozású bejegyzések

Monday, March 26, 2012

Felköltöztem

Nagyon nehezen aludtam el. Túlfáradtam, ilyenkor gondot okoz. Aztán reggel döntöttem, hogy nem lesz ez igy jó, és csak aludni fogok feljárni. Van egy saját fürdőszobám, ma mégis itt lent mostam hajat. Az ok egyszerű. A mosókonyhában szoktam hajat mosni, mert az ottani mosdó isteni erre a célra. A másik, nem akarom teljesen elszeparálni magam a férjemtől. Gondoloztam rajta, szóval csak módjával okosan. Aztán beugrott hogy nekem semmi sem jó. Valami megmagyarázhatatlan oknál fogva, ragaszkodom a mosókonyhához. Itt, lehet vigyorogni nyugodtan.
Egy hete, vettem egy méregdrága szemránckrémet, (nem röhög) hát jól, megjártam vele. Elöször, csak lehámlott a bőr, majd bedurrant a szemem alatt, kipirosodott. Most olyan vagyok, mint aki folyton bőg. Esküszöm, hogy a Nivea jobban bevált bárminél. A nővéremtől kapott szemránckrémek az Avontól, nem szeretik az alapozót. Ez meg lemarta a bőrt a szemem alatt.
A munkahelyem megszoktam. A meló nem lett könyebb, sem kevesebb. Csak  hozzászoktam a kiképzéshez.

No comments:

Post a Comment