ameriaki vonatkozású bejegyzések

Wednesday, May 12, 2010

Húúú, ez hihetetlen!

Nekem, évre bejött, de aki nem hisz benne, játéknak nem rossz, próbálátok ki.


Hogyan kapod meg életed nagy fordulópontjait?


Írd fel a születési évedet és add össze a számjegyeket, ameddig egyjegyû számot nem kapsz:

Példaképpen az 1977-es évet használom, de Te a saját születési éveddel számolj!


1+9+7+7 = 24 -> 2+4 = 6

Az elsõ fontos esemény idõpontját úgy kapod meg, ha a kapott egyjegyû számot hozzáadod a születési évedhez, vagyis a példánál maradva:

1977 + 6 = 1983

A következõ fordulópontot pedig, a most kapott év számjegyeinek összeadásával fogod megkapni

1+9+8+3 = 21 -> 2+1 = 3

A kapott egyjegyû számot megint hozzá kell adnod az utolsó fontos fordulópont dátumához


1983 + 3 = 1986

Ezen a módon gyakorlatilag a mai napig kiszámíthatod az életed fontos fordulópontjait. A következõ fordulópontot, mindig az elõzõ év számjegyeinek egyjegyû összege és az év összeadása eredményezi.

Aki 1977-ben született, annak az elsõ fordulópont az életében 1983-ban, a második 1986-ban volt.

Számold ki Te is, hogy mikor volt fordulópont az életedben és nézd meg azt is, hogy milyen események történtek veled abban az évben. Ez egyáltalán nem könnyû feladat, de ha egy rászánsz egy kis idõt, akkor nagyon érdekes felismerésekre fogsz jutni.

3 comments:

  1. Kardfogú Nyuszi
    Hogy miért pont az 1977-es évet választottad?! Ez már Sors. :)
    Ha jól számoltam, idén nekem fordulópont lesz az életemben.

    ReplyDelete
  2. nyuszikám! Nem az 1977- es évet választottam, hanem csak példának volt megadva ez az év.
    Én is a saját születési dátumomat választottam!!

    ReplyDelete
  3. vagy nem tudok számolni, vagy nem sorsfordító esemény a gyerekem születési éve, vagy valaki másra van "kihegyezve" ez a számtan! e szerint az idei év is fordító lesz! puszik

    ReplyDelete