ameriaki vonatkozású bejegyzések

Saturday, November 7, 2009

Szuper buli!

Megbeszeltuk, megyunk a szuperbuliba holnap! Bemrockpart, Mini koncert. Kislany korom ota jarok oda, a lanyom is jon!! 15 evesen, eloszor tettem be oda a labamat, elsos gimis rockerlanykent! A hangszorok mellett szerettem allni, es a koncertek mindig szombaton voltak, de a suliban is, szerdaig, suket voltam! Bolyongo baratom, termeszetesen szinten a helyszinen lesz! Torok Adi, es Pinyoka is nagyon orul, hogy ott leszunk ismet! Egyutt, mint 30 eve, es idonkent kozben is!
Mar, 3- an szerettem volna elmenni a Szimplaba, de nem jott ossze, hiszen azert beteg vagyok- voltam, vagy mi! De, igy is nagyon orulok!
De, a legigazibb a Bemrockpart, mert ott megallt az ido, nem zartak be, es mindig jol ereztuk magunkat! A lanyom, nagyon orul neki! Itt, a link, meg lehet nezni, el lehet jonni!
http://www.torokadam.hu/

No comments:

Post a Comment